Şuan 10+3 teyim başından beri aşırı mide bulantılarım var ilk zamanlar sadece bulantıydı son zamanlarda aşırı öğürmelere döndü asla tutamıyorum her seferinde beyaz su çıkarıyorum sorun şu öğürürken karnım feci şekilde acıyo sanki biri bez sıkar gibi karnımı sıkıyo nasıl bir acı anlatamam bu şekilde çok sık olmaya başladı bide şimdi oldu aynı zamanda alttan da hafif sıvı geldi anlamadım idrar mı akıntı mı başka bişey mi her bu şekilde öğürmemden sonra karnım kasıklarım ağrımaya başlıyor şuandada öyle ağrım var aynı zamanda dediğim gibi alttan bir sıvı geldi önemli birşey yoktur demi bu öğürmelerim bebeğe zarar verir mi karnımın bu kadar zorlanması normal mi