Berna_59 esraaaes hayırlı olsun canım 🥰 doğum normal mi yoksa sezeryan mı oldunuz ve ücret ne kadar ödediniz sakıncası yoksa ben haftaya inşallah kontrolüm var o zaman bilgi alacağım 🙏
esraaaes Berna_59 teşekkür ederim 😊 sezaryen doğum yaptim. Sezaryen doğum Ücreti 14 bin verdik normal doğum 11 bindi galiba