Suliss76 Merhaba kızlar ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum detaylı ultrasona nasıl gitmem gerekiyor ne yapıyorlar çikolata kahve yemem içmem gerekiyor mu bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz 🤗🤗
yeschef-13 Suliss76 ben 22+2 de gitmiştim bana randevu alırken çok tok gelin randevu saatinden 35 dakika önce yemiş olun demişlerdi
Hilal2901 Suliss76 normal kahvaltını yapıp git yani sabah saati ise. Yanına da mutlaka çikoalta su al haraket etsin derse yersin😂
Tugbacim34 @Suliss76 benim yemediğim bir ağaç yaprağı kaldı, yine de dönmedi benim sıpa. Dört kere girmek zorunda kaldım
Suliss76 Tugbacim34 Evet benim de bugün öyle oldu doktor bana hiç göstermedi kendi kendine konuştu cinsiyeti de göremiyorum dedi 3 farklı doktor baktı detaylida biri kız biri erkek biri belli değil dedi anlamış değilim bu çocuğun kalbi gözüküyorsa nasıl cinsel organı gözükmez sizin de mi öyle oldu yoksa hemen cinsiyet söylediler mi acaba
chrysanthemum Ben bugün tok gittim,bi de türk kahvesi içmiştim bebek çok hareketli dediler( tatlı olarak fıstık ezmesıyle recel yemıstım) ahaha belki faydası olur soyleyeyım dedim
Suliss76 kader_ozol ise yaramadi 3 doktor geldi biri kız biri erkek biri de göstermiyor dedi taa 2 hafta önce erkek demiştiler şimdi belirsiz tövbe estağfurullah