17+3 gün olduk. Cumartesi günü sürekli karnımda pıt pıt hareketler hissettim öncesinde de arada oluyordu ama cumartesi tamam artık bebiş bu dedim ondan sonra hiç hissetmedim. Neden böyle ya bebeğime mi bişey oldu zaten stresli günler geçiriyorum korkuyorum