ebru1221_ ben de 10 yıl önceki ilk hamileliğimde etiket bastırıp kolonya şişesi, draje ve çikolata koyduğum kutular, çocuklar için gökkuşağı halka şeker yapıp dağıtmıştım. O zaman bu kadar popüler değildi ama hevesim vardı.
Şimdi hevesim mi azaldı, enerjim mi bilemiyorum. 1 ay kaldı ama halen karar veremedim hiçbir şeye ☺️