CananKyaa Kızlar aranızda hic kimyasal gebelik yaşayan oldu mu sonrasında hamile kaldınz mı kaldıysanız ne kadar süre sonra kaldınz acaba
Edaacar-ozkan CananKyaa ben geçirdim ama hamile kalmadım kendiliğinden 7 ay sonra yumurta büyütücü ilaç çatlama iğnesi ile kaldım
Hatice5855 CananKyaa bende mart ayında geçirdim. Tedaviyle olmuştu ondan sonra hala adet olmadım 9 gün gecikmem var yarın doktora gidicem. Evdeki test negatif. Ne olur ne olmaz kan da vericem
CananKyaa Bende klomen kullanmıstım onun üstüne böyle oldu peki adetiniz bittikten sonra yine kanamanız oldu mu koyu renkli kanaman var benim yine
Kubratntklu Esra1999 pek belirti olmuyor sadece akıntım vardı ve kasık ağrısı vardı betam ilk gebelikte 19 çıktı sonra 33 oldu ve kanama başladı diğerinde ise 17 çıktı sonra kan verdiğimde 7 olmuştu 5altına düşünce kanama başladı
lidyamom CananKyaa ekimde kimyasal gebelik geçirdim kanama sonrası ilk yumurtlama döneminde kasımda tekrar hamilelik oldu şimdi 7. Aya yaklaştık 🪬🌸
Zeyciikk @CananKyaa ocak ayında kimyasal gebelik geçirdim şubat ayında tekrar hamile kaldım :) şimdi 12 haftalık olduk çok şükür🥰
huvuuuuff CananKyaa geçen ay yaşadım, bu ay hamile olmadım bakalım ne zaman olacak . Bazıları diğer ay hemen oluyormış ben olamadım🤷🏻♀️