Ferihananne Kızlar 23 haftalık hamileyim ama tam anlamıyla bebek hareketlerini hissetmiyorum internetten bakıyorum bazıları kıpır kıpır bebeğim diyor ama ben öyle bişey diyemiyorum ilk gebeliğim diye mi hissedemiyorum bilmiyorum sizce normal mi
Eko93 Ferihananne bende 28 e kdr öyle çok abartı hissetmedim. Bir gün hissedip bir gün hissetmedim. Kilom var doktorum kilon olduğu icin geç hissedebilirsin demisti
Ferihananne Eko93 çok korktum bende 68 kilo ile hamile kaldım göbeğimde vardı biraz dedim belki ondandır ilk gebeliğim herşeyi çok düşünüyorum