Kızlar bebeğim 2 aylık. Bir kaç gündür sürekli uyku halinde. Uyandığında altını değiştiriyorum emzirmeye başladigim an uyumaya başlıyor. Yerine yatirinca açıyor gözlerini. Bazen doğru düzgün emmediği için sağıp biberonla veriyorum yada mama veriyorum fakat biberondan içerken de aynı şekilde sürekli uyandırmaya çalışarak zorla yediriyorum resmen. 3 saatte 60 cc anca içiyor. Yarın doktor kontrolümüz var ona soracağım ama böyle bir durum yaşayan var mı merak ediyorum