Merhabalar, bir kaç gündür beyaz akıntım cok yoğun geliyor, yapısı akışkan ve kokusuz rengi de gerçekten bem beyaz. Bunun dışında cok sık idrar yapma isteğim oluyor idrarımda tuhaf bir koku var. Ovulasyon testlerim de hep pozitif cıkıyor, çoğu kişi bunun pco san kaynaklı olduğunu söylüyor, hafif pco tehşisi konuldu. Son olarak şişkinliğim de oluyor. Bir hafta önce hamilelik testi yapmıştım negatifdi … acaba cok mu erken yaptım diye düşünüyorum yada gercekten gebe değilim miyim bilemiyorum artık kızlar tahminleri alabilir miyim.. bendeki belirtileri taşıyıp hamile olduğunu öğrenen var mı ?