buse76 RabiaAkkoc03 evet çoğu kişide pozitif çıkıyor kanda sıfır erken gebelik alın yapın ince uzun pembeler var onlardan
yasinannesi Sevvalll42 sanmıyorum her zaman yanlış çıkacağını ki ben ikisinde de onunla öğrendim başka marka aldım onlar da pozitif çıkmıştı
RabiaAkkoc03 Sevvalll42 her ay yaptığımda negatif çıkıyordu bu ay böyle oldu ha hamilede olmayabilirim hayırlısı
Sevvalll42 tezel-3 ya o markayı almayın mesela prodoctor var erken gebelik onu alın days doctorda iyi
RabiaAkkoc03 Yorumlarınız için tşk ederim kişiden kişiye değişiyor bence bilemeyiz artık doktora gidince ogrenecez
Sevvalll42 yasinannesi burda çoğu kadınlarda yalancı çıkarıyo sizin zaten bebiş karnınızdaymış ama hamile olmayanlarada pozitif çıkarıyo
yasinannesi Sevvalll42 bilemiyorum artık çoğunlukta olduysa içi rahat etmiyorsa başka marka da alabilir nolur nolmaz diye öyle yapmıştım ben inanmadığımdan:)