Sedagoktugg54 ben özele gidiyorum ama bütün tahlillerimi devlette yaptırdım sonuçları elime alıp götürüyorum bal gibide bakıyor sonuçta onada para veriyorum bakması lazım boşu boşuna özele tahlil için hiç bir zaman para vermedim hep devlette yaptırıp götürdüm bu sadece hamilelik içinde değil her konuda bu şekilde yaparım muaynemi özelde olurum istediği kan tahlillerini devlette yaptırıp özele gidiyorum şu zamana kadar ben bakmam diyen olmadı açıkçası