Himommy
Ya siz en iyisi 2-3 gün de olsa gününüzün geçmesini bekleyin adet olmadan önce yapılan testlerde yanılma çok oluyormuş. Ben 4 gün gecikene kadar beklemiştim, zaten testte o zaman net çıkıyor genelde. İnşallah beklediğiniz haberi alırsınız düşünmemeye stres olmamaya çalışın🥰