Meralkosar sizin sancınız üzerine mi nst çekildi yoksa rutin kontrolde mi belli oldu sancı olduğu , ben de 33+2 yim regl ağrısı gibi ağrılar başladı bugün ara ara oluyor ilk gebelik olduğu için anlamıyorum da , nst 35. Haftada çekilecek hiç çekilmedi şimdiye kadar