Helenaaa Merhabalar kızlar adetim ya bugün ya da yarın gelmesi gerek. Az önce lavaboya gittiğimde kahverengi lekelenme oldu. Bu durumu yaşayanlar oldu mu ?
Feride_01 Helenaaa benimde 2 gün gecikti dün gece ve bugün leke gördüm ama bel ağrımda var başka belirti yok ya regl olucam yada anne 🥺🥺🥺
Dlntkesn Helenaaa ben bir hamilelik yaşadım şimdi tekrar hamileyim ikisinde de adetten 2-3 gün önce kahvarengi lekelenmem oldu. Hayırlısıyla Allah kalbine göre versin
Helenaaa Dlntkesn ilk önce hayırlı uğurlu olsun rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ❤️ ve evet hayırlısı olsun bakalım 1-2 gün bekleyeceğim
Faness Dlntkesn merhaba lekelenmeniz nasıldı ben peçete sildikçe kahverengi leke geliyor adet olmam lazım bayadır olmuyorum. 1 yaşında kızım var zaten şüpheye düştüm
Helenaaa Feride_01 ben yaptım az önce çok çok silik çıktı ya da gözlerim benimle oyun oynuyor 😂 şimdi hastanedeyim kan vercem bilmiyorum yaa niye böyle oluyor :/
Feride_01 Helenaaa doğru görmüşsündür inşallah 🥰 acilden mi kan veriyorsun sonuç bugün mü çıkar canım
HifaVera Bende Bugün adet olmam gerekiyor normalde asla gecikmem olmadı hep günümde adet olmuştum Sadece beyaz akıntım var bel ağrım hafif kasık ağrım var