iremtrvrd Cuma günü 39hafta olucam 4cm açıklığım var doktor gel suni sancı verelim olmazsa sezeryana alalım dedi bu şekilde suni sancı alıp doğum yapan var öneriniz nedir
Pamuk iremtrvrd 4 cm açıklık mükemmel. Bu kadar güzel acilmaniz varken bebeğinizin ve sizin herhangi bir riskli durumu yoksa ameliyat olmayin🌼
Yaprakdokumuseverr iremtrvrd açıklık çok güzel ama bence beklenebilir neden beklemiyor? Suyunuz gelince çok daha hızlı ilerler suniyi hemen kabul etmeyin inanın hiç kolay değil
Bebekbursa Suni sancı alarak sezeryana dönen çok arkadaşım var. Bence zorlu bir süreç. Eğer kısa bir süre içinde 4 cme kadar açıklık olursa epidural yapılabildiği için denenebilir ama eğer hiç açıklık yoksa bence suni sancı alıp yıpratma kendini
iremtrvrd Pamuk evet açıklık çok güzel ama cumaya kadar da gelmezse bebeğin kilosundan dolayı normal olmayacak sezeryan olucak. Bu açıklıkla suni sancı ne derece başarı getirir
Yaprakdokumuseverr iremtrvrd 1 haftada alsa alsa kaç kilo alır sanki bence acele ettiriyor. Şuan kaç kilo
Tugbacim34 @iremtrvrd açılmanız varmış zaten, kendi sancınızı bekleyin bence 40. Haftaya kadar. Suni sancı daha meşakkatli bir süreç
iremtrvrd Yaprakdokumuseverr suan 3900. 3 günde 300gram almışlıgı var çatıma göre 4100-4200üstünğ riskli buluyor doktorum
Nazarfirat iremtrvrd suni sancı 3cm açıklıkla doğuma girifm 5 saate doğurdum yarına kadar 5 cm 6 olursun banyo yapıp öyle git işlerini yap gece 😅😅
Kbrbydk iremtrvrd kizimda 4-5 cm lık aciklikla gitmiştim dogumhaneye. Suni vermişlerdi hiç sancım yoktu çünkü. 5 saatte dogurdum. Çok güzel 4 cm olması. Kolaylıkla açılma olur artık yarisi bitmiş sayılır. Korkmayın inşallah bir avazda kurtulursunuz.Sezeryana hiç dönmeyin derim
Anali-kizli iremtrvrd suni sancı almalısın bence suyun da hemen gelirse süreç hızlanıyor korkma kendi sancindan çokta bir farkı yok