Hanımlar 1yaşına basacak kız yiğenimin doğum günü var mekan tutup kutlama yapacaklar bende hediye olarak aktivite masası aldım sizce az mı olur küçük görürler mi bilemedim gelinin abisi yengesi ne alacak bilmiyorum alttada kalmak istemiyorum çünkü gelinimiz yüze vurma konusunda çekinmiyor benimkiler böyle yapti bunu aldı şunu aldı konuşuyor bize sürekli yanına birşey almam gerekir mi yeterli mi aktivite masası sizce