Kan uyuşmazlığı var eşimle daha önce bir kaç kez hafif pembe hafif kahve iki damla şeklinde akıntım olmuştu doktor tekrar olursa gel kan uyuşmazlığı iğnesi yapalım dedi dün tuvaletteyken oldu apartopar çıktık iğneyi yaptılar ama hala bazen tuvaletten sonra pembe bir kaç damla şeklinde akıntı devam ediyor gün içinde değil sadece tuvaletten sonra oluyor karın ağrımda var biraz bebeğin kalp atışları da problem yok etrafında da herhangi bir kanama alanı yok dedi doktor başına gelen oldumu ne zaman geçer bu durum yardım 😥