Sedanurylmz Merhabalar adetim 4 gun falan gecikti erken gebelik testinde silik bi cizgi cikti hamilemiyim yoksa kimyasal falanmi acaba cok heyecanliyim
Eldgrn Sedanurylmz kimyasal olup olmadığını hiçbirimiz anlayamayız bunun için kan vermeniz lazım ve takibine sağlamanız gerek. Erken gebelik testleri yanlış gösterebiliyor kasa testi yaparsanız gene silik çıkarsa da ya başka testler yapıp yeni silik çizgiler çıkarsa Muhtemelen vardır en iyisi kan verin En azından aklınıza soru işareti kalmaz
Gurbetkizi Silik çizgi çıktıysa pozitiftir, gidin bir kan verin acilde 2 gün sonra yine aynı saatte aynı yerde kan verin sonra da doktora gidersiniz:) hayirli olsun
Gurbetkizi Sedanurylmz ben genelde özelde acile gittim hep 150 lira falandi lan testi ücreti 1 saatte de çıkıyor