Merhaba kızlar bugün regl olmam gerekiyordu olmadim, şeffaf ama fazlaca akıntı ve hafif kasik ağrım var sersem gibiyim resmen, suphelenip test yaptım ama test açıklamasında 40 sn yazıyordu testin arka planı epey uzun bir süre pembe kaldı beyaza dönmedi ve tek çizgi kaldi. Test bozuk olabilir mi sizce?