Tugcealim bunun icin ilk once kadkn doguma gidip onay aliyorsun canim zaten eger o bir tehlike gormezse kagit veriyor sana gonderiyor zaten o kağıdı görmeden kadın do gum doktorunun gönderdiğini bilmeden sana bakmıyorlar gebelikten dolayı onlarda korkuyor o yüzden doktorunla görüşmelisin ama biraz daha beklersen hiç bişey yapamazlar o yüzden bir an önce git