Merhaba arkadaşlar.. 35 +3 haftalık oğlum iki gündür taş gibi kesiliyor. Belimden ayaklarima kadar sancı var. Yürürken aksak aksak yürüyorum. 34. Haftaya kadar iki hafta önden gidiyordu hep. Şimdi 35. Haftanın ilk günü doktor haftasıyla uyumlu dedi. 2600 Gr olmuş. Ama gittiğimde bebişim çok hareketliydi. Yeni yeni toplanmaya başladı. İki gündür de ayaklarımı kırmışlar gibi ağrıyor. Masaj sıcak su falan herşey yaptım. Sizce bir daha doktora ne zaman gidiyim?
35 te de az sancın gözüküyor dedi doktor.
Sizce ne zaman dogururum?
😁