Sinemyksl Kizlar devlet hastanesinde doğum düşünüyorum fakat çok korkuyorum ilk doğumum sizce devlet hastaneleri yeterince ilgileniyor mu
Canan-06 Sinemyksl 2.gebeliğim daha özel hastanenin kapısından girmedm ilk doğumumda çok memnun kalmıştım