DuyguEyupoglu Kızlar dün akşam duşta kasıklarımdan ağrı girdi duştan çıktım yürürken leğen kemiklerim ağrıdı hemen soluma yattım yatarken bişey yoktu ama ayağa kalkınca falan çatı ağrısımı oluyo noluyosa ağrım oldu baskı oldu bugünde ara ara yürürken ağrıyo baş aşağı doğum pozisyonunda bebek gelip geçince gitmedim hastaneye sizde de oluyor mu?
Kumral60 DuyguEyupoglu canim 33 haftamdayim benimde cati agrim var basi asagida yarin doktorumada sorcam ama artik vucut kendini doguma hazirliyormus kemiklerde agri oluyormus otururken birsey yok hareket ettigimde ilk yafa saga sola donerken agrim oluyor.
Sukran2001 DuyguEyupoglu benimde 33 haftalik bendede oluyo doktorum normal demisti cunku dogum yaklasti ve dogum pozisyonunu aldigi icin oluyomus agrin olunca derin derin nefes alip ver hafifliyo 😊
DuyguEyupoglu Kumral60 Evet uyurken sağa sola dönerken ağrım oluyor benimde yastıkla uyuyorum bacak arasında böyle bacağımı kaldıramıyorum bazen 😪
Kumral60 DuyguEyupoglu cati agrisi canm basi asagida oldugundan baski yapio kemiklerin acilio dogum icin hazirlik bir nevi bende penguen gbi yuruyorum bacaklarim acik cok yruyunce daha cok oluyor dinlenceksn artik doktoruna yine sorarsn gidince.