Nur1999
Bende 15+2 haftalığım benimde ara ara ağrı girip çıkıyo o normal bebek büyüdüğü için rahim genişliyo kaslar gerginleşiyo o yüzden..sık idrare çıkma hamileliğimin başından beri var gece gündüz lavabodayım en son yatağımı lavaboya serecem o derece😂🤣