Omerkazim büyük ihtimal bende öyle olurum 😃 zaten insülin direncim var .
Başıma gelmeyen kalmadı geçen gün elimi kızgın yağ ile yaktım bugün progestan iğne vuracaktım cam tüpü baş parmağımı derin kesti yarın transfer günüm ama baya öncesinde kan akıttım 😅 inşallah parmağımda parça kalmamıştır emin olamıyorum görünmüyor ama insan endişe ediyor