Halin Kızlar 10 gün önce sezaryen oldum. Ondan önce jiletle temizliğini yapmıştım. Üzerinden 10 gün geçti tüylerim büyüdü haliyle. Temizliğini ne zaman yapabilirim. Biraz daha geçmeli mi, bi de jiletle yapıcam tekrar. Danışmak istedim.
BabyAta Halin ben jiletle almıştım yine bir şey olmaz ki dikiş yerini ellemeyin şimdilik. Kanamanızda yoksa jiletle diğer yerleri alın ben öyle yaptım banyoda iki dk da hallettim. Sonrada lazere başlayacağım.
Tugcemu O kadar aşağı da mı oluyor ki dikişler? İlk gebeliğim kusura bakmayın bilmediğim için soruyorum
Halin Tugcemu bende onu merak ediyorum hala temizleyemedim dikişin olduğu bölgeyi jilet sürmeye de çok korkuyorum