Aysenuer 10/6 çıktı tansiyonum 31 haftadaym Dr düşük dedi dikkat et dedi ne yapmam gerekiyor sizce gebelik şekeri var diyetteyim ondan mı düşüyor acaba
Ozi12345 Aysenuer benimki 9-5 /8-5 çıkıyor doktor gebelikte normal dedi yüksek tansiyondan korkun demişti.
Suey Benim doktorum düşük tansiyon gebelikte önemli değil diyor bol bol su iç tansiyonum düşünce dedi tuzlu ayran falan idare ediyoruz belkide bayılma falan diye dikkat et demiştir