Arkadaşlar 33.4 günlük gebeyim 32. Hafta da rapor alınması gerektiğini bilmiyordum doktorum da bir şey söylemedi ben gibi gününü geçiren sonrasında raporu geçmişe dönük alabilen var mı ankara gazi hastanesinde takipliyim yarın sabah hastaneye gidip soracağım telefonla ulaşım sağlamadım bu durumu yaşayan var mı acaba sorun oluyor mu