Hanımlar merhaba, geçen hafta deforme kese dendi takipte kalıcaz dendi istirahat ettim progestan ve lugesro iğnesi kullanıyorum bugün randevum vardı olumsuz konuşmadı ama geç döllenme olabilir yassı bir kese dedi son adet tarihim 23 mart 6 haftalık hesaplanmıştı şimdi ise 4 haftalık olabilir dedi doktor düşük riski de var başına gelen olup da olumlu sonuç alan var mı?