perihankrkya busraalperen ilk gebeliğimde 16ci haftamda hissetmistim suan 16+2yiz bekliyorum hissetmeyi🥰
esra_1824 busraalperen ilkinde 20.haftalarda hissetmiştim şimdiki ise 16.haftada ilk kasıkta bişey oldu gibi oldu emin olamadım hatta sonra bikac kere daha farkettim 18.haftadayim bu aralar hissediyorum az da olsa belli ediyor kızım kendini :)
Burcu-2634 busraalperen ilk geneliğimi kilodan dolayı 20. Haftalarda hissettim 2. Hamilelikte 15. Haftada çok nadir hisettim şuan 16 da tık yok bekliyorum bakalım netleşmesini hareketlerin
busraalperen perihankrkya Bende yanlış hatırlamıyorsam 12 miydi neydi tam bilmiyorum unuttum simdi de 12 haftanın sonlarına doğru gidiyoruz biraz tedirginim hormonlardan kaynaklı sanırım 😪🌸
busraalperen Tugbacim34 Hormonlardan kaynaklı içimi ferah tutmaya çalışıyorum da bakalım hayirlsi inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🥰
busraalperen Birde cinsiyetini öğrendiniz mi ben daha öğrenemedim 🥰 Gündüz karnım iniyor gibi akşam sis oluyor.bu durumu yaşıyan var mı gunduzleri sanki hamile değilmişim gibi hissediyorum 😊 halbuk ikarnim çıktı belli
_ozlmm busraalperen 12. Haftada seyirme gibi hissetmeye başladım elimi koyduğum da hissediyordum minik minik kayma hareketi gibi ☺️ hafta ilerledikçe hareket de netleşti şuan 18 haftalığız net hissediyorum ☺️
KurabiyeninAnnesi123 busraalperen kizimi 16.haftamda hissetmiştm 2.dha cok minik🥰 ama o günlere sabırsizım.en cok ozledigim sey tekmeleri🥰
Nesli46 busraalperen 16. Haftada bikini bölgesinin çok az üzerinde pıt pıt hissettim ama çok önemsemedim değildir diye ama oymuş 18 haftalarda da aynı yerde hissettim şimdi 37+1 çok şükür🥰otururken daha çok hissediyordum bu arada