Musel Kızlar adetime 5 gün kala betam 11.26 çıktı sizce düşükmü bugün kan verdm çıkmadı ama herkes düşük diyor kafayı yicem ya
Seher05_ Musel adetten önce olduğu için normal bence kan vermişsiniz onun 2 günde bir düzenli artması lazım hiç canınızı sıkmayın bence bazıları 6-9 ile öğreniyor
umena Musel adetinize daha 5 gün var bence normal yüksek bile Benim adetim iki üç gün geçtiğinde 99du
Kubrakar272727 Musel supheli bir durum herkes geçiriyor kimyasla ondan diyebilirler. En iyisi beklemek 2 günde iki katını görmek 😊😊😊 hiç caninizi sıkmayın gönlünüzce olsun inşallah
Dileeekk Musel benim adet günümde 67 çıkmıştı öyle öğrenmiştim şuan 7+1 haftalığız iki günde bir kan ver canım iki katı şeklinde artması lazım
Musel Dileeekk devlette verdm yarına kalır dediler sonradan aradım şimdi özelde verdm dua edin lütfen
Reina Musel gayet iyi. Ama çok çok yeni daha. Ben oğlumu 39 la öğrenmiştim şu an 2.5 yaşında abi olacak. Daha verme kan. Reglin 10 günü geçince doktora git. Kimseyle de paylaşma çok yeni daha