busrax_ Kızlar bat mayıs 10 kasıkladımda ara sıra hafif batmalar oluyor. kendimi sürekli aç hissediyorum. Yemek yesem bile kısa sürede acıkıyorum. Bu kadar erken bir gebelik belirtisi olabilir mi?
Bayraksevda busrax_ busrax_ aynı belirtiler bende var sürekli acıkıyorum ve bugün halsiz ve uykulu bir halim var 6hafta 6 günlük gebelik benimki bir hafta önce öğrendim
busrax_ sevaldqn1 test yapmak için adetimin geçmesini bekliyorum. Bu kadar erken yapıp strese girmek istemiyorum 🙁
busrax_ sevaldqn1 Bayraksevda maşallah darısı bana olur inşallah 🌸 bana da arada uyku basmaları oluyor. Acaba kendi kendime kuruyor muyum diye düşünüyorum