serap123- canım bende kullanmıştım sefaleksin grubu antibiyotik hamilelikte kullanılabilir doktorun zaten bunu dikkate alarak vermişti. Kadın doğumcuma da danışmıştım kullanmadan önce bir sakınca görmedi. Uzun süre hasta olup vücudunu yormak yerine antibiyotik kullanıp bir an önce iyileşmeye bak canım. Çok geçmiş olsun 💐