BusZeyRas BusZeyRas tek tük belirtim de var ama cumartesidej ömce yapmayacağım canım. İstersen beraber bekleyelim💜
tezel-3 Lale27 hadi ya bende bunların hiç biri yok sadece çok fazlasıyla göğüs acısı var dokunamıyorum asla
BusZeyRas tezel-3 yok canım test hiç almadım daha ay bilmiyorum ya hiç ümidim yok eşimde varikosel başlangıcı ben de bazı hormonlar yüksek çıktı ikinci gebelik olacak bu ilki hemen olmultu bu ay olmadı sanırım