Dilarasaban Ben bugün 33+4 haftalık oldum bugün sabahtan beridir sürekli tekrarlayan belime bıçak batması gibi sancı giriyor bu sancı olabilirmi ?
Selinmoon Dilarasaban Bir kaç belirti olursa sancı olabilir belki , benim de ağrıyordu normal demişti ama haftalarımız farklı tabii .
Yadis Dilarasaban merhaba bende 33 hafta 6 günüm çok şiddetli bel ağrım var bugün başladı siz nasıl oldunuz?
Dilarasaban Selinmoon sizin kaç haftalık benim ikinci gebeliğim ama ilkine göre okadar farkliki bu hamileliğim oyuzden bugünde sürekli tekrarlayinxa sormak istedim
Selinmoon Dilarasaban 32+1 şuan 10 gün önce rahatsızlandım acile gittim sancı çıkmadı . Ama istersen doktorunla görüş
Dilarasaban Selinmoon Dr uma mail yoluyla ulasacagim ama şuan eşimin kendi işi olduğu iicn hastaneye gidebilme ihtimalim biraz zor gözüküyor umarım ciddi bir durum değildir büyümeye bağlıdır
tubaysima Ben de 33+6 dayım dün ve önceki gün bir ağrı girdi çıktı kasığıma. Doktoruma sordum istirahat edince geçiyorsa normal dedi