Aysemg
Kızlar merhaba 33 haftalık hamileyim bugün ilk defa nstye girdim. Kalp atışım çok çıktı, bebeğin kalp atışları normal ama çok sınırındaydı. Doktor 1000lik serum verdi bitince tekrar nstye gir dedi. Tekrar nstye girdim ikimizinde kalp atışları düzelmiş fakat 20lerde sancım çıktı 1 hafta evde yat sonra bi daha gel sancı tekrar çıkarsa erken doğum riski olabilir dedi. Ben sancı, kasılma hissetmedim sadece bebeğim hareketliydi. Daha önce böyle bir şey başına gelen oldu mu?