Kızlar bat 5 biraz önce erken gebelikle kaset test yaptım negatif çıktı aranızda testte negatif görüp 3 4 gün sonra pozitif görüp hamile olduğunu öğrenen oldumu ben hissediyorum var gibi belirtilerimde var yoğun beyaz akıntım göğüs uçlarımda dokununca baya ağrıı olacak kadar hassasiyet var içimden bir sesde var gibi diyor ama her ihtimali düşünüyorum 2,3 daha bekleyip tekrar test yapacağım testte negatif olupda sonradan öğrenen varmı acaba idrara HCG geçmi yansıdı