selinerenozunal Kizlar merhaba bir şey soracaktim renkli ultrasonu kacinci haftanizda cektirdiniz. Kacinci hafta da çektirmek gerekiyor.
selinerenozunal Bebek ne kadar buyuk olursa o kadar iyi diyorlar doktorum tam 20+1 icin randvu verdi yakin cevrem erken diyo cok kararsiz kaldim bebek buyuk olunca daha net cikiyomus her seyi
Janset2105 21-22 haftalar en uygun bebek büyüdükçe cihaza sığmıyor o yüzden çok büyümemesi lazım ki doktorunuz ne zaman isteyeceğini söylüyor
Odaanne selinerenozunal ben 22 de yapmıştım. 23 e kadar yapılması gerekiyor. Doktorum 21 den sonra git demişti
Tomurcuk18 Doktorum 22 haftada yapılacağını söyledi. Öncesi erken, sonrası geç oluyormuş. En güzeli 22 hafta dedi.