Kızlar 18+1 haftalığım şu an böyle sanki ilk haftalardaki gibi kasık sancılarım var ama gebeliğimin başından beri hiç kanamam vs olmadı büyüdüğü için mi acaba arada böyle sancı oluyor öksürürken hapşırırken de Kasım acıyor kasılıyor diyeyim yaşayan var mı sizde