Yok ben hergun az da olsa hissediyorum ama çok güçsüz bir hareket.Normalde sık sık ve kuvvetli olurdu hareketi.
Ben cuma günü şeker yuklemesi yapmak için aç kaldım saat 11 e kadar çocuğun hareketleri çok cılız geliyordu.yemek yedim hareketleri bir kuvvetli oldu bir cılız oldu derken düzelmedi.Acaba ondan olabilir mi