Ben de 18+3 çalışmaya devam ediyorum şu an iyiyim çok şükür. En azından bayramı geçirmek niyetim sonra duruma göre rapor yada izinlerimi parça parça kullanıp doğum iznine varmayı planlıyorum terslik olmazsa. Doğum izninden sonra süt izinleri başlıyor.