Dost12 Hanimlar merhabalar Ben Transfer sürecindeyim persembe randevum var insaAllah Tarih verir artik😍gündür Doktorun verdigi ilaclari kullaniyorum yumurta ali gibi akintilarim basladi.. Siz neler kullaniyorsunuz nasil ilerliyor sunu?
Bbdk Merhaba bende bugun transfer icin muayeneye gittim bitane iğne verdi yarısını yapmam icin onun dısında decavit corasprin ve folikasite başladım. 20 mayıs günü tekrar gidicem estrofem başlayacakmışım bakalım hangi gün yapılır transfer bilmiyorum
Dost12 Bbdk Ben persembe günü gidecegim canim estrofem ben basladim sirtima Band Verdi folit asit de Verdi bi ilac daha prednol diye. Bide coraspin basladim bundan önceki Adette. Cok sabirsizim artik😍