Sevginur61 degisiyo hatta doktoruna bile degisiyo ben şehir hastanesine gidiyorum ilk gittigim doktor eşimi icerden çıkardı eşleri almıyoruz diye aynı hastanede gittiğim başka doktor her zaman aldı eşimi içeri, gidenler varsa o doktoru araştırmak gerek