Merhabalar 33+3 haftalik hamileyim bebegim su an ters, oturur pozisyonda ve doktorum her gecen gun bebegin alani daraldigi suyu azaldigi icin donme ihtimali azalacak dedi. Bir sonraki randevunda da donmemisse bebegi dondurme islemi var external sefalik versiyon deniyor onu konusuruz sartlar uygunsa deneriz ama riskleri de var dedi. Aranizda benim gibi bebegi ters olup bebegi anne karninda dondurme islemi yaptiran var mi? Varsa olumlu mu sonuclandi yuzde 50 donme sans varmis deniyor.