Altunkaya_44 Yenianne_kubra5 benimde canım 24+1 ama geçen 21 haftalikken detaylıya girdim bir buçuk iki hafta önde dedi Bı sorun olurmu dedim yok iyi bişi geride olmassindansa dedi
Aliye35 Yenianne_kubra5 35 haftalık hamileyim. 33 e kadar hep önden gitti merak etme. Şimdi haftasıyla uyumlu
Hifagram Benim hamileliğim boyunca 2 hafta içeriden gidiyorsun demişti doktorlar. Tosun paşam 4480 gr doğdu. Kilolu bebiş yani. Sorun yok. 🤩