qusel Berivan2115 ben kızımda çok araştırarak avent aldım ve bizde meme reddi yaptı. Lansinoh ile memeye geri döndü. Hem meme hem mama gittik 7 ay böylelikle
Berivan2115 asell13 herkeste aynı olmuyo demekki. Bazılarında meme reddi yaparken bazılarında yapmıyomuş
asell13 Berivan2115 arkadaşımın oğlunda yaptı mesela oğlumla aynılardı o bıraktı memeyi ama oğlum mama ve meme 2 yaşına kadar devam etti
qusel Berivan2115 üzerinde tek damla olan yeni doğana uygun yavas akışlı oluyor ama cam almayin ağır. Allah korusun çocuğun yüzüne düşer vs
Berivan2115 xhbgns cam çok kullanışsız ve tehlikeli oluyo ben ilk çocuğumda birkez kullandım sonrasında hemen değiştirdim
xhbgns Berivan2115 Yenidoğan döneminde kullandım camı daha sağlıklı olduğunu düşündüğüm için ama dr browns ve comotomo cam değil onlardan memnunum dediğim gibi 🌸
mmozaa Berivan2115 philips avent kızımda da kullanmıştım beni bırakmamıştı gerçi o 5 aylık falandı şimdi oğluma da aldım ama yine de kaşıklı biberonda alacağım çok korkuyorum beni emmezse diye
Brgulll niyetimkalpkirmamak banada öyle göndermişler siz yazınca farkettim 2 yi kullansam emmez mi acaba 🥺
Evremo Eşim phılıps avent markasının bütün gelmiş geçmiş biberonlarını almış. Küçük büyük kolık kaşıklı vs. Dolu biberon var bende hangisini vericem şaşırdım
Berivan2115 Evremo kaşıklı meme reddi için çok iyi o yada 1 numara kolik varsa ondan başla öyleyse hazır var her çeşitten😂