Elanur_tutak50 Kalça kısımlarında mor çatlaklar oluştu 33 haftalığım nasıl geçer bileniniz var mı yada başına gelen geçsin istiyorum kalmasın istiyorum
Meryykb01 Elanur_tutak50 bende de minik tırnak izi şeklinde yüzlerce oluştu geçeceğini hiç sanmıyorum
Emzirmedanismanihemsire Geçmiyor sadece rengi açılıyor ve beyaz oluyor. Güneş gördükçe deri koyu, açık oldukça ten rengini alıyor. Ancak baktığında çatlak izi olarak görmeye devam ediyorsunuz