Nergislyssa ayy kızlar rezil bir haldeyim midem aşırı yanıyor 37+4 üz sata göre geceleri sabahları deli gibi kaşınıyorum kolestazdan şüphelendik test verdim fakat 10 unda sonuç çıkacak harici krem falanda vermedi heryerim tırnak izi oldu bebek kanalda 10 haftadır baya aşağıda inmiş ama gelen giden yok geceleri nefes aldırmayan sancılarım oluyor 3-4 kez gündüz yine hafif hafif geliyor araştırıp duruyorum evde nasıl doğumu başlatırım diye çok yoruldum sağ sağlim alalım kucağımıza ya