Busraa8 Kızlar iki gün önce dikişlerimi aldırdım bugüne kadar birşey yoktu bugün kızarmış ve dikişin bir köşesinden kanlı akıntı var acıyorda bugün doktora gidicem,acaba başına gelen var mı nasıl iyleşicek süte geçen ilaç vermezler umarım
Liv3652 Busraa8 antibiyotik hap ve krem verir düzenli kullanın yara yerini nemli bırakmayın sık sık da havalandırın ağır kaldırmayın
Ozgednc Busraa8 ahh ne çektim ben en üst düzeyini hemde.. malesef bütün yaramı tekrardan rahime kadar açmak zorunda kaldılar 13 gün öyle kazidilar sabah akşam. Sonuç kötüye gitmeden Allah korusun doktora git hemen CRPne baktır antibiyotik tedavisi versinler ilerlemesin birde Rif ampul al eczaneden onunla pansuman yap
BBN Busraa8 çok geçmiş olsun şimdi nasıl oldunuz sizi sezeryan yapan doktora mı gittiniz tekrar şehir hastanesi biraz beni ürkütüyor
Liv3652 Busraa8 ben ilk doğumumda olmuştum bant kullanmadım ama duştan sonra güzel kuruladım batikonla temizleyip krem sürdüm bi haftaya geçmişti
Ozgednc Busraa8 ameliyattan sonra yavaş yavaş şişmeye başladı sağlık ocağına falan gittim olur okadar dedi krem vs verdiler dahada şişti 5. Gün artık adım atamaz kalkamaz hale geldim acile götürdüler kanıma geçmiş ciddi anlamda enfeksiyon ve sanki yara yerimde göbekde oluşan kat gibi kocaman olmuştu. Kipkirmiziydi ve dokunduramiyordum
Busraa8 Ozgednc anladım çok geçmiş olsun 🙏🏻 inşallah benimki ilerlemeden geçer benimde bu sezeryanda başıma gelmeyen kalmadı bir bu enfeksiyon eksikti oda oldu
yigitmom_ Ozgednc Çok geçmiş olsun. Peki yaptıkları işlemleri hissettiniz mi ? Kaç gün açık yaraya işlem yapılmış Rabbim bir daha yaşatmasın
Ozgednc yigitmom_ hissetmek mi ağzıma bez sokup isiriyodum öyle dayaniyodum böyle bir işlem olamaz öldursunler daha iyi uyusturmuyorlar ozellleri aradım çıkacaktım o şekilde malesef bunun tedavisi bu şekilde yapılıyormuş öyle böyle sıvı akmiyordu ne havlular dayaniyodu ne spançlar
Busraa8 BBN yok oraya gitmedim Bandırma’da yaşıyorum Burdaki devlet hastanesine gitmiştim kremi sürüyorum inşallah tez zamanda geçer