Rueemeysa Kızlar annem çeyizime yün yorgan koymuştu bende zaten yün yorganla yatmaya alışığım yorganı çıkardım kullanıyorum 8 9 aydır yün çıkıyor biter yeni yorgan falan dedik ama yok yani aylar oldu hala çıkıyor ne yapmam lazım buna
Ozgednc Rueemeysa Malesef çıkıyor canım dış şiltesi ince olduğu için köşelerden çok atiyo heleki nevresim takarken ben maske takıyorum okadar balkonda havalandırdim cirptim 4 yıl oldu hala çıkıyor. Şiltenin dışına ekstra kullanmadığımız bı nevresim mi gecirsek iki kat nevresim olsa birini değiştirip diğerini degistirmesek
Ebruliates Rueemeysa kılıfsız kullanılmıyor maalesef çıkıyor sürekli . Yorgan kılıfına dolmuş oluyor genelde yıkamak için çıkardığımda fark ediyorum
BabyAta Rueemeysa o yünün kötü olduğundan dolayı oluyor bizimde öyle bir yorgan vardı kaldırdım asla kullanmıyorum sürekli toz yün her yer batıyordu ağzımıza yüzümüze giriyordu.
Enfal_06 Rueemeysa benimde annemin yaptığı yastıklardan çıkıyordu annem üvey üşengeçliğinden yapmamış yün yıkanmadiğinda ve şilte ince olduğundan dışarı atıyor paketledim öyle koydum hazır yapılmış yastıkları çıkardım eşimle kullanıyoruz yani bildiğin her yerimiz yün içinde kalıyordu yastık poşetlerine koydum dolabta duruyor çöpe atarım diyorum yada geri ona götürürüm düzgün yapsın kaynanamin yaptığı kaç yılık yastıklarda öyle bişey yok
Rueemeysa Ozgednc iki Nevresim de denedim ama çıkıyor yinede yani artık bıktım sabah kalkıyorum her yerimiz kıl yün halımın üstüde aynı şekilde
Rueemeysa BabyAta yün iyi aslında kıyamıyorum da bembeyaz yorganı yapan kadın da dedi yün iyi diye ama çıkıyor işte
elmaelmaelma Yünün kalitesi veya yorganı hazırlayanın gelişigüzel yapmasından kaynaklıdır. Isıtmasından falan memnunsanız, bi yorgancıya götürüp tekrar kaplatın.
Rueemeysa elmaelmaelma yün iyi aslında bilemiyorum ama aynı yünden oğluma da yorgan yaptık ondan da çıkıyor
Rueemeysa Enfal_06 yün ve yorgan yeniyse illa çıkıyor bi süre sonra biter dediler ama işte 9 ay oldu kullanıyorum hala çıkıyor
Enfal_06 Rueemeysa hiç alakası yok benim kayinvalidem bi yastık yorgan döşek yapmış bize kendi evinde memlekete gelince eşimle üstünde yatıyoruz hiç bişey yok yastığını Kendi evimze götürdük döşeğin yastığını kayinlarim eşimin ailesi gelince üstünde yatıyorlar en ufak bir sorunu yok yastığın yüzünü çıkarıp yıkıyorum tekrar çekiyorum yün filan hiç bişey yok şiltesi kalın kaliteli şeyler de öyle olmuyor benim annem ucuz bi yerden şilteyi almış yünü de yıkamadan doldurmuş her yer yün içinde kalıyordu yeni olanlardan çıkmaz eğer şilte yün iyiyise eskidikce çıkar eşim tek başına yaşıyordu kardeşleriyle anneleri yastıkları hepsini yün yapmıştı kullanıyorlardı bakıyorum hiç bişey yok şiltesinde de yünü de çıkmıyor şiltelerini değiştirdim eski olduğu için koydum onlar gelince üstünde yatıyorlar ama alakası yok yeni olmasıyla
Bendiyebiri_ Rueemeysa yünün kalitesiyle alakalı benim annem de bana yün yorgan verdi asla öyle bı sorun yaşamadım kullanmama rağmen beni hiç rahatsız etmemişti kayın valide min verdiği sürekli koku olarak ve sürekli çıkıyordu bir gün açıp tertemiz bi şekilde yıkayıp baglamistim ama yorgan değil yatak yapmıştım sert kumaş alıp balkonda minder şeklinde şuan kullanıyorum hiç bı sıkıntı yaratmadı bana ya temiz yikanmamasindan yada yün çok kötü